شستشوی لکه قهوه از روی مبلمان یا خوشخواب
نوشته شده توسط : ادمین

توجه: درصورتیکه جنس مبلمان شما حساس است مانند ابریشمی ، زربافت یا رنگ ده، حتما به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه و از خدمات شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان استفاده کنید، تا مبلمان شما با دستگاههای شستشوی مبل ، شسته شود.

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

مرحله اول:

کوسن ها و رو مبلی ها اضافی را از روی فرش بردارید ، این کار هم موجب کثیف نشدن آنها و هم موجب خلوت شدن مبل برای شستشوی بهتر می شود.

گرفتن قهوه اضافه:

فرقی ندارد به شستشوی مبل میپردازید یا شستشوی خوشخواب ، ابتدا رطوبت قهوه را با دستمال کاغذی تمیز یا حوله خشک و تمیز بگیرید تا لکه قهوه پخش نشود و به قسمتهای عمیقتر نفوذ نکند.

شستشوی لکه:

در هنگام شستشوی لکه قهوه  از آب سرد استفاده نکنید ، زیرا این کار موجب ماندنگاری لکه قهوه روی بملمان یا تشک می شود. برای اینکار از آب کرم استفاده کنید ، و روی لکه اسپری کنید سپس با اسفنج یا حوله روی  لکه بکشید.

شستشوی مبل:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

اگر لکه شما با آب گرم از بین نرفت ازترکیب جوش شیرین و نمک  استفاده کنید . به این ترتیب که  این مخلوط را روی لکه مبل بریزید و با اسفنج تمیز کنید ، بهتر است  مواد مذکور ۳۰ دقیقه روی فرش باقی بماند.

همچنین اگر جوش شیرین ندارید میتوانید آب و سرکه سفید را با نسبت ۲ به ۱ مخلوط کنید و روی لکه اسپری کرده و با حوله یا اسفنج لکه را پاک کنید.

روش دیگر:

ممکن است شما روش شوک دادن به لکه قهوه را شنیده باشید ، این روش بدین صورت است که ابتدا روی لکه آب یخ ریخته و بلافاصله روی آن آب داغ ریخته تا ذرات قهوه از الیاف پارچه جدا شود و سپس دوباره لکه را با آب گرم می شویند.

شستشوی خوشخواب:

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین

اگر به شستشوی خوشخواب می پردازید ،  میتوانید  آب و سفید کننده را مخلوط کنید و روی لکه اسپری کنید ، سپس دوباره روی لکه آب گرم اسپری کنید و با حوله آن را تمیز کنید.

 

توجه: اگر لکه قهوه با روش های فوق از بین نرفت بهتر است به قالیشویی یا قالیشویی آنلاین مراجعه  و از خدمات  شستشوی مبل یا خشکشویی مبلمان استفاده کنید.

 

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد .ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد .

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب




:: برچسب‌ها: قالیشویی , قالی شویی , قالیشویی آنلاین , شستشوی فرش , شستشوی مبل , خشکشویی مبلمان ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: